preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bijaći

Login

"Dok ne cijenite sebe, nećete cijeniti ni svoje vrijeme. Dok ne cijenite svoje vrijeme, nećete ništa učiniti s njim."
M. Scott Peck
: Citati o vremenu

SafetyNet - Bitka za sigurnost

Eko - panoi

Eko panoi ožujak

 

Sve eko panoe možete pogledati klikom na OVDJE

PRVI SVJETSKI RAT

Globalnoj inicijativi Happy pridružili su se i učenici naše školi filmom izrađenim na satu informatike.

Film izradile Ana Guja i Sofija Ritta Bojčić

Anketa
Koliko vremena provodite na internetu dnevno








Raspored odvijanja nastava

JUTARNJA SMJENA

  1. 8.00 – 8.45  
  2. 8.50 – 9.35  
  3. 9.40 – 10.25

VELIKI ODMOR 10.25 – 10.45  

  1. 10.45 – 11.30  
  2. 11.35 – 12.20
  3. 12.25 – 13.10 

POSLIJEPODNEVNA SMJENA

  1. 14.00 – 14.45
  2. 14.50 – 15.35
  3. 15.40 – 16.25

VELIKI ODMOR 16.25 – 16.45

  1. 16.45 – 17.30
  2. 17.35 – 18.20
  3. 18.25 – 19.10
Radovi učenika

Školski list Kapljice

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2021

Kapljice 2019.

Kapljice 2018.

kapljice 2015/2016

Kliknite na naslovnicu da biste prelistali časopis

Vremenik II. polugodište 2018./.2019.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 6. 2011.

Ukupno: 717997
Ovaj mjesec: 2689
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
UČENICI VIJEĆALI O ON-LINE NASTAVI
Autor: Rajka Šore, 23. 6. 2020.

U utorak (23. lipnja) pred sam završetak nastavne godine 2019./2020. održano je Vijeće učenika. Cilj susreta bio je „osluhnuti“ razmišljanja djece i mladih o proteklim događanjima vezanim uz pandemiju i nastavu na daljinu kako bi buduće aktivnosti usmjerili prema stvarnim potrebama učenika. 


Nakon uvodnog dijela, uslijedio je rad u grupama podijeljenim po dobi (uzrastu). Predstavnici učenika nižih razreda dobili su zadatak da nacrtaju svog super junaka i izrade njegovu osobnu iskaznicu. Istaknuli su omiljene osobine koje i oni žele razvijati  kod sebe kako bi svijet učinili boljim i sigurnijim mjestom za druženje i zajednički rast  kroz igru i učenje.

Predstavnici učenika viših razreda izrađivali su mentalne mape. Učenici petih i šestih razreda istaknuli su pozitivne i negativne osobine nastave na daljinu. Osvrnuli su se i na teškoće u organizaciji učenja i slobodnog vremena, ali i na izazove koje im nametnuta situacija donosi (savladavanje novih oblika učenja, usvajanje digitalnih vještina, druženje i povezivanje s obitelji, društvene igre, odbojnost prema ekranima…). Osim negativnog utjecaja ekrana na osjetila i kompletan živčani sustav, učenicima najteže pada nedostatak fizičkog kontakta i neposrednog druženja s vršnjacima.     

Učenici sedmih i osmih razreda naglasak su stavili na buduće posljedice uvjetovane manjkom radnih navika, slabijih vještina učenja, slabije koncentracije, nedostatka autoriteta i podrške pri usvajanju novih sadržaja, kao i socijalnih vještina. Iako zabrinuti za svoj budući uspjeh, prednost vide u odmaku od medija, češćem boravku u prirodi i vremenu provedenom s obitelji. Učenici su osviješteni o važnosti obrazovanja i zahvalni što im u novonastalim okolnostima to pravo nije uskraćeno. Unatoč slabostima i prednostima, svi se slažu u tome da je uloga učitelja kao prenositelja znanja i pružatelja podrške ključna za njihov uspjeh. Pritom ističu osobnu i društveno-moralnu izgradnju. Radovi učenika izloženi su na panoima u predvorju Škole.

Radionicu za učenike su osmislile i vodile psihologinja Rajka Šore i pedagoginja Mia Maršić.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju