preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bijaći

Login

"Dok ne cijenite sebe, nećete cijeniti ni svoje vrijeme. Dok ne cijenite svoje vrijeme, nećete ništa učiniti s njim."
M. Scott Peck
: Citati o vremenu

SafetyNet - Bitka za sigurnost

Eko - panoi

Eko panoi ožujak

 

Sve eko panoe možete pogledati klikom na OVDJE

PRVI SVJETSKI RAT

Globalnoj inicijativi Happy pridružili su se i učenici naše školi filmom izrađenim na satu informatike.

Film izradile Ana Guja i Sofija Ritta Bojčić

Anketa
Koliko vremena provodite na internetu dnevno








Raspored odvijanja nastava

JUTARNJA SMJENA

  1. 8.00 – 8.45  
  2. 8.50 – 9.35  
  3. 9.40 – 10.25

VELIKI ODMOR 10.25 – 10.45  

  1. 10.45 – 11.30  
  2. 11.35 – 12.20
  3. 12.25 – 13.10 

POSLIJEPODNEVNA SMJENA

  1. 14.00 – 14.45
  2. 14.50 – 15.35
  3. 15.40 – 16.25

VELIKI ODMOR 16.25 – 16.45

  1. 16.45 – 17.30
  2. 17.35 – 18.20
  3. 18.25 – 19.10
Radovi učenika

Školski list Kapljice

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2021

Kapljice 2019.

Kapljice 2018.

kapljice 2015/2016

Kliknite na naslovnicu da biste prelistali časopis

Vremenik II. polugodište 2018./.2019.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 6. 2011.

Ukupno: 718872
Ovaj mjesec: 3564
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
TJEDAN KREATIVNOSTI
Autor: Rajka Šore, 26. 3. 2018.

Poticanje i razvoj darovitosti  zauzima značajno mjesto u  školskom razvojnom planiranju pa se u ovoj školskoj godini pristupilo  realizaciji aktivnosti  povodom obilježavanje Međunarodnog dana darovitih učenika ranije nego prethodne godine. Godišnjim planom rada predviđene su aktivnosti  koje su u Tjednu kreativnosti  (19. - 23. ožujka 2018.) „ušle u finale“ na način da su izloženi  učenički radovi, organizirane kreativne radionice i  kvizovi te  i dodjeljene nagrade najuspješnijim učenicima...


Učiteljica Benita Vladušić organizirala je s učenicima 4.a razreda likovnu  radionicu Šporke ruke. Na sam  Dan darovitih učenik a postavljena je izložba najuspješnijih radova.  Svoju prvu izložbu imao je Ivan Baković (portreti) , a među  radovima su istaknuti  i radovi Marina Primorca i Lucije Lovrić. 

Kreativna radionica Dite i Ča  organizirana je u  4.c razredu. Učenici su sudjelovali u natječaju ČA u versin, riči i pinelu, a rad učenika Roka Jukića Moj dida i ja upućen je na daljnju razinu natjecanja. Osim literarnim stvaralaštvom, učenici 4.c su se bavili i enigmatikom.  Njihova osmosmjerka objavljena je u ovogodišnjem listu Kapljice, a u izradi su i križaljke s pojmovima na čakavštini.  Učiteljica Lijana Ivančić okušala se sa svojim učenicima i u origamiju  (tehnici savijanja papira), a izloženi radovi  malih kreativaca resili su predvorje Škole.  

Vješti učitelji origamija pokazali su se i učenici osmih razreda.  Roko Kunčić iz 8.b poučavao je tehnici savijanja papira učenike 3.b i 4.a , dok je Rafaela Jezidžić iz 8.d radila s učenicima 3.c i 5.d razreda. Radom je koordinirala školska pedagoginja koja je organizirala i Sudoku  za male logičare, učenike zainteresirane za logičko-matematičke mozgalice.  Sudjelovali su učenici 3.a, 3.b, 3.d, 4.b, 4.c i 4.d razreda, a radionicu je vodio Siniša Hrga, roditelj učenice naše Škole.

Učiteljica Marina Grgin, u suradnji sa školskom knjižničarkom, organizirala je s učenicima 4.d razreda likovnu radionicu ČA na pinelu. Učenici su oslikavali nazive starih dječjih igara pa su u kombiniranoj tehnici nastale Moja pupa, Crna krajica 1,2,3, Amo na balun, Timun, Franje…. Osim dječjih igara, kreativni četvrtaši su oslikavali čakavske riči kombinirajući slova glagoljice i motiv hrvatskog pletera.

I drugaši su usvajali pojmove na čakavici  kroz izradu Memory kartica. Osim izrade rječnika čakavskih riči, učenici 2.b razreda su se upoznavali i s narodnom nošnjom Kaštela, tradicijom i običajima. Memory kartice izrađuju i učenici 4.b razreda sa svojom učiteljicom Katarinom Radman.  

Učenici talentirani za jezike (od 5. do 8. razreda) su, pod vodstvom svojih učiteljica talijanskog i njemačkog jezika, sudjelovali u kvizu Kahoot  i pokazali svoju umješnost u poznavanju talijanskog i njemačkog jezika te kulture i zanimljivosti vezanih uz to govorno područje.

Psihologinja je, u suradnji s učiteljicom Ivanom Lukas Bartulovići, primijenila test kreativnosti  na učenicima 3.d razreda. Test je primijenjen i na učenicima 5.b razreda, a učenički radovi su  izloženi u školskom predvorju.

Psihologinja je organizirala i radionicu za učitelje. Tema Poticanje kreativnosti usvojena je kroz rad u paru i malim grupama.  Sudionici su primjenjivali jednu od ponuđenih tehnika za rješavanje postavljenih problema te smišljali načine kako bi se usvojena tehnika mogla koristiti u nastavi.  Učitelji su upotrebom slučajnih pojmova, postavljanjem pitanja, izradom umnih karata i upotrebom humora (osmišljavanje basne) promišljali i tražili odgovore na pitanje promicanja kreativnosti i osiguravanje uvjeta kako bi djeca nesmetano izražavala svoju kreativnost i kroz redovnu nastavu realizirala svoj kreativni potencijal. Učitelji su pokazali visoku razinu motiviranosti i kreativnosti pri radu, a pritom se i zabavili. 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju