"Dok ne cijenite sebe, nećete cijeniti ni svoje vrijeme. Dok ne cijenite svoje vrijeme, nećete ništa učiniti s njim."
M. Scott Peck : Citati o vremenu
Eko panoi ožujak
Sve eko panoe možete pogledati klikom na OVDJE
PRVI SVJETSKI RAT
Globalnoj inicijativi Happy pridružili su se i učenici naše školi filmom izrađenim na satu informatike.
Film izradile Ana Guja i Sofija Ritta Bojčić
JUTARNJA SMJENA
VELIKI ODMOR 10.25 – 10.45
POSLIJEPODNEVNA SMJENA
VELIKI ODMOR 16.25 – 16.45
|
Poticanje i razvoj darovitosti zauzima značajno mjesto u školskom razvojnom planiranju pa se u ovoj školskoj godini pristupilo realizaciji aktivnosti povodom obilježavanje Međunarodnog dana darovitih učenika ranije nego prethodne godine. Godišnjim planom rada predviđene su aktivnosti koje su u Tjednu kreativnosti (19. - 23. ožujka 2018.) „ušle u finale“ na način da su izloženi učenički radovi, organizirane kreativne radionice i kvizovi te i dodjeljene nagrade najuspješnijim učenicima...
Učiteljica Benita Vladušić organizirala je s učenicima 4.a razreda likovnu radionicu Šporke ruke. Na sam Dan darovitih učenik a postavljena je izložba najuspješnijih radova. Svoju prvu izložbu imao je Ivan Baković (portreti) , a među radovima su istaknuti i radovi Marina Primorca i Lucije Lovrić.
Kreativna radionica Dite i Ča organizirana je u 4.c razredu. Učenici su sudjelovali u natječaju ČA u versin, riči i pinelu, a rad učenika Roka Jukića Moj dida i ja upućen je na daljnju razinu natjecanja. Osim literarnim stvaralaštvom, učenici 4.c su se bavili i enigmatikom. Njihova osmosmjerka objavljena je u ovogodišnjem listu Kapljice, a u izradi su i križaljke s pojmovima na čakavštini. Učiteljica Lijana Ivančić okušala se sa svojim učenicima i u origamiju (tehnici savijanja papira), a izloženi radovi malih kreativaca resili su predvorje Škole.
Vješti učitelji origamija pokazali su se i učenici osmih razreda. Roko Kunčić iz 8.b poučavao je tehnici savijanja papira učenike 3.b i 4.a , dok je Rafaela Jezidžić iz 8.d radila s učenicima 3.c i 5.d razreda. Radom je koordinirala školska pedagoginja koja je organizirala i Sudoku za male logičare, učenike zainteresirane za logičko-matematičke mozgalice. Sudjelovali su učenici 3.a, 3.b, 3.d, 4.b, 4.c i 4.d razreda, a radionicu je vodio Siniša Hrga, roditelj učenice naše Škole.
Učiteljica Marina Grgin, u suradnji sa školskom knjižničarkom, organizirala je s učenicima 4.d razreda likovnu radionicu ČA na pinelu. Učenici su oslikavali nazive starih dječjih igara pa su u kombiniranoj tehnici nastale Moja pupa, Crna krajica 1,2,3, Amo na balun, Timun, Franje…. Osim dječjih igara, kreativni četvrtaši su oslikavali čakavske riči kombinirajući slova glagoljice i motiv hrvatskog pletera.
I drugaši su usvajali pojmove na čakavici kroz izradu Memory kartica. Osim izrade rječnika čakavskih riči, učenici 2.b razreda su se upoznavali i s narodnom nošnjom Kaštela, tradicijom i običajima. Memory kartice izrađuju i učenici 4.b razreda sa svojom učiteljicom Katarinom Radman.
Učenici talentirani za jezike (od 5. do 8. razreda) su, pod vodstvom svojih učiteljica talijanskog i njemačkog jezika, sudjelovali u kvizu Kahoot i pokazali svoju umješnost u poznavanju talijanskog i njemačkog jezika te kulture i zanimljivosti vezanih uz to govorno područje.
Psihologinja je, u suradnji s učiteljicom Ivanom Lukas Bartulovići, primijenila test kreativnosti na učenicima 3.d razreda. Test je primijenjen i na učenicima 5.b razreda, a učenički radovi su izloženi u školskom predvorju.
Psihologinja je organizirala i radionicu za učitelje. Tema Poticanje kreativnosti usvojena je kroz rad u paru i malim grupama. Sudionici su primjenjivali jednu od ponuđenih tehnika za rješavanje postavljenih problema te smišljali načine kako bi se usvojena tehnika mogla koristiti u nastavi. Učitelji su upotrebom slučajnih pojmova, postavljanjem pitanja, izradom umnih karata i upotrebom humora (osmišljavanje basne) promišljali i tražili odgovore na pitanje promicanja kreativnosti i osiguravanje uvjeta kako bi djeca nesmetano izražavala svoju kreativnost i kroz redovnu nastavu realizirala svoj kreativni potencijal. Učitelji su pokazali visoku razinu motiviranosti i kreativnosti pri radu, a pritom se i zabavili.