preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bijaći

Login

"Dok ne cijenite sebe, nećete cijeniti ni svoje vrijeme. Dok ne cijenite svoje vrijeme, nećete ništa učiniti s njim."
M. Scott Peck
: Citati o vremenu

SafetyNet - Bitka za sigurnost

Eko - panoi

Eko panoi ožujak

 

Sve eko panoe možete pogledati klikom na OVDJE

PRVI SVJETSKI RAT

Globalnoj inicijativi Happy pridružili su se i učenici naše školi filmom izrađenim na satu informatike.

Film izradile Ana Guja i Sofija Ritta Bojčić

Anketa
Koliko vremena provodite na internetu dnevno








Raspored odvijanja nastava

JUTARNJA SMJENA

  1. 8.00 – 8.45  
  2. 8.50 – 9.35  
  3. 9.40 – 10.25

VELIKI ODMOR 10.25 – 10.45  

  1. 10.45 – 11.30  
  2. 11.35 – 12.20
  3. 12.25 – 13.10 

POSLIJEPODNEVNA SMJENA

  1. 14.00 – 14.45
  2. 14.50 – 15.35
  3. 15.40 – 16.25

VELIKI ODMOR 16.25 – 16.45

  1. 16.45 – 17.30
  2. 17.35 – 18.20
  3. 18.25 – 19.10
Radovi učenika

Školski list Kapljice

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2021

Kapljice 2019.

Kapljice 2018.

kapljice 2015/2016

Kliknite na naslovnicu da biste prelistali časopis

Vremenik II. polugodište 2018./.2019.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 6. 2011.

Ukupno: 719439
Ovaj mjesec: 4128
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
eISPITIVANJE — BUDUĆNOST ISTRAŽIVANJA TIMSS
Autor: Rajka Šore, 23. 3. 2018.

Međunarodno istraživanje trendova u znanju matematike i prirodoslovlja (Trends in International Mathematics and Science Study – TIMSS) ispituje znanja i vještine učenika u matematici i prirodoslovlju na međunarodnoj razini, a provodi se svake četiri godine u četvrtim i osmim razredima osnovne škole. Istraživanje eTIMSS 2019 bit će provedeno u više od  60 zemalja svijeta...


Kako bi održalo korak sa suvremenim odgojno-obrazovnim metodama poučavanja i ispitivanja, ciklus 2019. Bit će posvećen prijelazu na digitalni oblik ispitivanja. Oblik ispita prilagođen za računala/tablete donosi živopisne, animirane i dinamične interaktivne zadatke koji pružaju vizualno atraktivno iskustvo ispitivanja i potiče dodatnu motivaciju učenika za rješavanje zadataka.

eTIMSS 2019

IEA – Međunarodno udruženje za vrednovanje obrazovnih postignuća (International Association for the Evaluation of Educational Achievement) nezavisna je međunarodna organizacija koju čine nacionalne istraživačke institucije i vladine agencije, a koja provodi međunarodna istraživanja učeničkih postignuća od 1959. godine.

 Bavi se razvojem ispitne tehnologije i definiranjem  standarda kvalitete ishoda učenja diljem svijeta, a sudjeluju učenici iz 58 zemalja svijeta.

eTIMSS 2019 sedmi je po redu ciklus istraživanja koji se, počevši od 1995. godine, provodi svake četiri godine.

U  Hrvatskoj je ovo treći ciklus istraživanja: prvi TIMSS proveden je 2011., a drugi 2015. godine.

Istraživanje TIMSS temelji se na kurikulumu matematike i prirodoslovlja te na načinu poučavanja matematičkih i prirodoslovnih sadržaja.

Matematička i prirodoslovna znanja koja učenici usvajaju u osnovnoj školi temelj su za nadogradnju i dostizanje budućih obrazovnih ciljeva, ali i važan alat u njihovu svakodnevnom životu, radnome ozračju i izazovima modernoga društva. Svrha je provedbe istraživanja TIMSS poboljšati nastavu matematike i prirodoslovlja u osnovnim školama te usporednim analizama obrazovnih politika utvrditi prednosti obrazovnih sustava s obzirom na njihovu organizaciju, kurikulume, nastavne metode i postignuća učenika. Ispitivanje matematičkih i prirodoslovnih kompetencija u istraživanju TIMSS temelji se na sadržajnim dimenzijama, koje obuhvaćaju nastavne teme, i na kognitivnim dimenzijama, koje se odnose na procese dosjećanja, primjene i zaključivanja.

eTIMSS 2019 u našoj školi

Projekt eTIMSS 2019 u Hrvatskoj provodi Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja (NCVVO) prema odobrenju Ministarstva znanosti i obrazovanja.

Naša škola je, po provedbi pilot-istraživanja 2017. godine, odabrana za provedbu probnog istraživanja. Uzorak su činili učenici 4.a i 4.c razreda, a osim učenika u probnom istraživanju su sudjelovali i njihovi roditelji, učiteljice navedenih razreda i ravnateljica kako bi se prikupili podaci o obrazovnim sustavima, nastavnim planovima i programima, učinkovitosti nastave te karakteristikama učenika, učitelja i škole.

Učenici 4.a su 19. ožujka 2018. godine pristupili ispitu znanja (na računalu), a potom su popunjavali i upitnik (papir i olovka). Upitnik o učenju u ranoj dobi za roditelje dostavljen je roditeljima isti dan uz obvezu da ga popunjenog vrate kako bi u definiranom roku svi materijali bili vraćeni NCVVO. Isti postupak je proveden i s učenicima 4.c dan kasnije, 20. ožujka 2018. godine. Učiteljice su popunile Online Upitnik za učitelje, a ravnateljica Online Upitnik za ravnatelje. Probnim istraživanjem je koordinirala školska psihologinja Rajka Šore dok je za provoditeljicu ispitivanja imenovana Sanja Mikelić, voditeljica nastave. Šimun Višević, učitelj informatike bio je zadužen za  pripremu potrebne računalne opreme i pružanje tehničke podrške tijekom samog ispitivanja.   

U istraživanju TIMSS sudjeluje nacionalno reprezentativni uzorak učenika, stoga se rezultati postignuća učenika izražavaju jedino kao nacionalni prosjek. Ispitne knjižice i upitnici su kodirani, a podaci povjerljivi i tajni.

Odaziv učenika je bio stopostotan, suradnja s roditeljima odlična pa koristim i ovu priliku da se svim sudionicima još jednom zahvalim na dobro obavljenom poslu.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju