"Dok ne cijenite sebe, nećete cijeniti ni svoje vrijeme. Dok ne cijenite svoje vrijeme, nećete ništa učiniti s njim."
M. Scott Peck : Citati o vremenu
Eko panoi ožujak
Sve eko panoe možete pogledati klikom na OVDJE
PRVI SVJETSKI RAT
Globalnoj inicijativi Happy pridružili su se i učenici naše školi filmom izrađenim na satu informatike.
Film izradile Ana Guja i Sofija Ritta Bojčić
JUTARNJA SMJENA
VELIKI ODMOR 10.25 – 10.45
POSLIJEPODNEVNA SMJENA
VELIKI ODMOR 16.25 – 16.45
|
U utorak (23. lipnja) pred sam završetak nastavne godine 2019./2020. održano je Vijeće učenika. Cilj susreta bio je „osluhnuti“ razmišljanja djece i mladih o proteklim događanjima vezanim uz pandemiju i nastavu na daljinu kako bi buduće aktivnosti usmjerili prema stvarnim potrebama učenika.
Nakon uvodnog dijela, uslijedio je rad u grupama podijeljenim po dobi (uzrastu). Predstavnici učenika nižih razreda dobili su zadatak da nacrtaju svog super junaka i izrade njegovu osobnu iskaznicu. Istaknuli su omiljene osobine koje i oni žele razvijati kod sebe kako bi svijet učinili boljim i sigurnijim mjestom za druženje i zajednički rast kroz igru i učenje.
Predstavnici učenika viših razreda izrađivali su mentalne mape. Učenici petih i šestih razreda istaknuli su pozitivne i negativne osobine nastave na daljinu. Osvrnuli su se i na teškoće u organizaciji učenja i slobodnog vremena, ali i na izazove koje im nametnuta situacija donosi (savladavanje novih oblika učenja, usvajanje digitalnih vještina, druženje i povezivanje s obitelji, društvene igre, odbojnost prema ekranima…). Osim negativnog utjecaja ekrana na osjetila i kompletan živčani sustav, učenicima najteže pada nedostatak fizičkog kontakta i neposrednog druženja s vršnjacima.
Učenici sedmih i osmih razreda naglasak su stavili na buduće posljedice uvjetovane manjkom radnih navika, slabijih vještina učenja, slabije koncentracije, nedostatka autoriteta i podrške pri usvajanju novih sadržaja, kao i socijalnih vještina. Iako zabrinuti za svoj budući uspjeh, prednost vide u odmaku od medija, češćem boravku u prirodi i vremenu provedenom s obitelji. Učenici su osviješteni o važnosti obrazovanja i zahvalni što im u novonastalim okolnostima to pravo nije uskraćeno. Unatoč slabostima i prednostima, svi se slažu u tome da je uloga učitelja kao prenositelja znanja i pružatelja podrške ključna za njihov uspjeh. Pritom ističu osobnu i društveno-moralnu izgradnju. Radovi učenika izloženi su na panoima u predvorju Škole.
Radionicu za učenike su osmislile i vodile psihologinja Rajka Šore i pedagoginja Mia Maršić.