preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bijaći

Login

"Dok ne cijenite sebe, nećete cijeniti ni svoje vrijeme. Dok ne cijenite svoje vrijeme, nećete ništa učiniti s njim."
M. Scott Peck
: Citati o vremenu

SafetyNet - Bitka za sigurnost

Eko - panoi

Eko panoi ožujak

 

Sve eko panoe možete pogledati klikom na OVDJE

PRVI SVJETSKI RAT

Globalnoj inicijativi Happy pridružili su se i učenici naše školi filmom izrađenim na satu informatike.

Film izradile Ana Guja i Sofija Ritta Bojčić

Anketa
Koliko vremena provodite na internetu dnevno








Raspored odvijanja nastava

JUTARNJA SMJENA

  1. 8.00 – 8.45  
  2. 8.50 – 9.35  
  3. 9.40 – 10.25

VELIKI ODMOR 10.25 – 10.45  

  1. 10.45 – 11.30  
  2. 11.35 – 12.20
  3. 12.25 – 13.10 

POSLIJEPODNEVNA SMJENA

  1. 14.00 – 14.45
  2. 14.50 – 15.35
  3. 15.40 – 16.25

VELIKI ODMOR 16.25 – 16.45

  1. 16.45 – 17.30
  2. 17.35 – 18.20
  3. 18.25 – 19.10
Radovi učenika

Školski list Kapljice

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2021

Kapljice 2019.

Kapljice 2018.

kapljice 2015/2016

Kliknite na naslovnicu da biste prelistali časopis

Vremenik II. polugodište 2018./.2019.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 6. 2011.

Ukupno: 718986
Ovaj mjesec: 3678
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dobar dan Hrvatski sabore, ovdje Bijaći!
Autor: Petar Perić, Šimun Višević, 4. 4. 2014.

Učenici naše škole, tj. tim učenika organiziran pod mentorstvom učitelja Petra Perića javili su se online u Hrvatski sabor.

Ove godine je po prvi put organiziran kviz „Koliko poznaješ Hrvatski sabor?“ u organizaciji Službe za građane Hrvatskog sabora...


Kviz je bio zamišljen kao slijed od 30 pitanja koja su se učenicima pojedinačno pojavljivala na zaslonu računala. Školski tim se sastojao od po jednog učenika šestog, sedmog i osmog razreda. Svaki učenik je na pitanja odgovarao zasebno a zatim se gledao ukupan broj ostvarenih bodova tima. Pitanja su bila vezana uz povijest nastanka i djelovanje Hrvatskog sabora te odluke koje je donio Hrvatski sabor, govore znamenitih povijesnih osoba u Hrvatskom saboru, izborni i općenito politički sustav Republike Hrvatske  kao i podatke o nastanku zgrade Hrvatskog sabora. Također je trebalo pročitati Poslovnik Hrvatskog sabora kao i dijelove Ustava Republike Hrvatske.  Nezaobilazno je bilo i gradivo iz povijesti od šestog do osmog razreda. Velik dio sadržaja se odnosi na građanski odgoj. Učenici su  trebali proći opširnu literaturu i izvore za pripremu za natjecanje za Kviz.

Zanimanje učenika je bilo veliko tako da je učitelj Petar Perić trebao napraviti predkviz znanja s obzirom da je broj učenika bio ograničen. U školski tim su ušli nositelji: Stanka Jurić (8.c), Roko Perica (7.c) i Ivan Marin (6.c), a kao zamjene: Frane Radunić (8. d), Luka , Ivan Milan (6. c). Učenici su pokazali veliko znanje. U natjecanju je istovremeno sudjelovalo 96 hrvatskih škola od kojih je naš školski tim zauzeo 37 mjesto s osvojenih 92 boda od 117 mogućih. Bravo naši! Učenici i škola će dobiti zahvalnice za sudjelovanje od Hrvatskog sabora. Naša škola je bila jedna od pet škola koja je odabrana za javljanje uživo u Hrvatski sabor. Javili smo se uživo dan prije natjecanja, a bili smo prisutni slikom i tijekom održavanja Kviza. Na žalost, nakon Kviza kada smo trebali i razgovarati s predstavnicima Hrvatskog sabora prekinula se veza. Do ponovne uspostave prošlo je naših dvije minute kojih smo se trebali strogo držati prema Protokolu. Sustav javljanja je bio nov i po prvi put isprobavan na državnoj razini. Svakako ako se nismo čuli vidjeli smo se na dan održavanja Kviza te su naši učenici viđeni u informativnim emisijama svih nacionalnih TV kuća. Iako pomalo razočarani zbog tehničkih poteškoća, učenici su bili zadovoljni postignutim rezultatima te naučenim o Hrvatskom saboru.

Cijelo vrijeme s nama je bio učitelj informatike Šimun Višević kao pridruženi član koji je preuzeo na sebe tehničko-informatički dio potreban za održavanje online Kviza u našoj informatičkoj učionici.

Svakako, u obliku jednog ovakvog Kviza došla je do izražaja suvremena nastava u kojoj su povezani nastavni sadržaji povijesti, geografije i građanskog odgoja u suradnji s informatikom. Također je bila važna i vještina komunikacije te je svakako u svemu ovome nezaobilazan i hrvatski jezik. Iskustvo koje su učenici ali i učitelji stekli je nemjerljivo. 

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju