preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bijaći

Login

"Dok ne cijenite sebe, nećete cijeniti ni svoje vrijeme. Dok ne cijenite svoje vrijeme, nećete ništa učiniti s njim."
M. Scott Peck
: Citati o vremenu

SafetyNet - Bitka za sigurnost

Eko - panoi

Eko panoi ožujak

 

Sve eko panoe možete pogledati klikom na OVDJE

PRVI SVJETSKI RAT

Globalnoj inicijativi Happy pridružili su se i učenici naše školi filmom izrađenim na satu informatike.

Film izradile Ana Guja i Sofija Ritta Bojčić

Anketa
Koliko vremena provodite na internetu dnevno








Raspored odvijanja nastava

JUTARNJA SMJENA

  1. 8.00 – 8.45  
  2. 8.50 – 9.35  
  3. 9.40 – 10.25

VELIKI ODMOR 10.25 – 10.45  

  1. 10.45 – 11.30  
  2. 11.35 – 12.20
  3. 12.25 – 13.10 

POSLIJEPODNEVNA SMJENA

  1. 14.00 – 14.45
  2. 14.50 – 15.35
  3. 15.40 – 16.25

VELIKI ODMOR 16.25 – 16.45

  1. 16.45 – 17.30
  2. 17.35 – 18.20
  3. 18.25 – 19.10
Radovi učenika

Školski list Kapljice

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2021

Kapljice 2019.

Kapljice 2018.

kapljice 2015/2016

Kliknite na naslovnicu da biste prelistali časopis

Vremenik II. polugodište 2018./.2019.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 6. 2011.

Ukupno: 714955
Ovaj mjesec: 4643
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Edukacija za pomoćnike u nastavi u projektu Učimo zajedno II
Autor: Katarina Cvitković, 28. 11. 2016.

Od 24. do 26. studenoga 2016. godine naša je škola bila domaćin edukacije za pomoćnike u nastavi u projektu Učimo zajedno II u organizaciji Splitsko-dalmatinske županije. Projekt je sufinanciran od strane Europske unije sredstvima iz Europskog socijalnog fonda...



Nazočne su pozdravili Petar Škovrlj, viši savjetnik Upravnoga odjela za društvene djelatnosti Splitsko-dalmatinske županije i Jadranka Šošić, ravnateljica OŠ Bijaći.
Predavači iz Učilišta Virtus iz Splita kroz tri dana i 15 sati edukacije s pomoćnicima su obradili teme iznimne važnosti za kvalitetan rad s učenicima s poteškoćama: prava djece s teškoćama, inkluzivni odgoj i obrazovanje, programi odgoja i obrazovanja za djecu s teškoćamai sl.
Na edukaciji su analizirane i specifične poteškoće te su polaznici nakon naučenih karakteristika poteškoća, dobili i savjete za rad s učenicima koji imaju: poteškoće u ponašanju i doživljavanju (eksternizirani i internalizirani problemi), intelektualne teškoće, specifične teškoće u učenju, poremećaji iz spektra autizma, motorička oštećenja i kronične bolesti, senzorička ponašanja (oštećenje vida, sluha, gluhosljepoća i poremećaj senzorne integracije).
Nakon završene edukacije organizirana je pisana provjera stečenih znanja i kompetencija.
Za uspješno završeno osposobljavanje podijeljene su potvrdnice o završenom osposobljavanju.
 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju