preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bijaći

Login

"Dok ne cijenite sebe, nećete cijeniti ni svoje vrijeme. Dok ne cijenite svoje vrijeme, nećete ništa učiniti s njim."
M. Scott Peck
: Citati o vremenu

SafetyNet - Bitka za sigurnost

Eko - panoi

Eko panoi ožujak

 

Sve eko panoe možete pogledati klikom na OVDJE

PRVI SVJETSKI RAT

Globalnoj inicijativi Happy pridružili su se i učenici naše školi filmom izrađenim na satu informatike.

Film izradile Ana Guja i Sofija Ritta Bojčić

Anketa
Koliko vremena provodite na internetu dnevno








Raspored odvijanja nastava

JUTARNJA SMJENA

  1. 8.00 – 8.45  
  2. 8.50 – 9.35  
  3. 9.40 – 10.25

VELIKI ODMOR 10.25 – 10.45  

  1. 10.45 – 11.30  
  2. 11.35 – 12.20
  3. 12.25 – 13.10 

POSLIJEPODNEVNA SMJENA

  1. 14.00 – 14.45
  2. 14.50 – 15.35
  3. 15.40 – 16.25

VELIKI ODMOR 16.25 – 16.45

  1. 16.45 – 17.30
  2. 17.35 – 18.20
  3. 18.25 – 19.10
Radovi učenika

Školski list Kapljice

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2021

Kapljice 2019.

Kapljice 2018.

kapljice 2015/2016

Kliknite na naslovnicu da biste prelistali časopis

Vremenik II. polugodište 2018./.2019.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 6. 2011.

Ukupno: 719777
Ovaj mjesec: 4469
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
MENTALNO ZDRAVLJE UČENIKA
Autor: Rajka Šore, 10. 1. 2018.

U ponedjeljak, 8. siječnja 2018. godine psihologinja NZJZ Davorka Borković održala je stručno predavanje na temu Mentalno zdravlje učenika. Na početku svog izlaganja osvrnula se na rezultate istraživanja provedenog na učenicima osnovnoškolskog uzrasta kako bi učiteljima posvijestila nužnost preventivnog rada i ulogu koju škola ima u očuvanju i promicanju zaštite mentalnog zdravlja...


Pritom je istaknula važnost kvalitetne suradnje na relaciji roditelj-škola-učenik. Iznoseći iskustva iz dugogodišnje prakse potaknula je učitelje na dublje promišljanje o brizi za osobno mentalno zdravlje kako bi svoju profesionalnu ulogu mogli kvalitetno obavljati. Poticanje emocionalne inteligencije na način da osoba prepoznaje vlastite emocije, jasno ih izražava i upravlja njima, poznaje i koristi djelotvorne strategije suočavanja sa stresom, iskazuje brigu i suosjećanje za emocije drugih i gradi kvalitetne međuljudske odnose smatra presudnim faktorom zaštite. Kratkim testom emocinalne inteligencije osvježila je predavanje i dodatno motivirala učitelje da realno sagledaju svoje sposobnosti kako bi iste valjano mogli procijeniti u interakciji s drugima. Pojavnost teškoća kod učenika vidljivu kroz strah, zabrinutost, depresiju, deficit pažnje, različite oblike ovisnosti, nepromišljenost i impulzivnost, nedostatnu kontrolu emocija, prkosno i nasilno postupanje, školski neuspjeh i slično pripisuje, osim genetskoj dispoziciji, i okolinskim faktorima (odgojnim postupcima) te tu nalazi mogućnost promjene uvjerenja, a time i  usvajanje adekvatnih obrazaca ponašanja. Učitelji su pokazali zainteresiranost za problematiku i predavanje ocijenili  korisnim za svoj osobni i profesionalni rast.      

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju