preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bijaći

Login

"Dok ne cijenite sebe, nećete cijeniti ni svoje vrijeme. Dok ne cijenite svoje vrijeme, nećete ništa učiniti s njim."
M. Scott Peck
: Citati o vremenu

SafetyNet - Bitka za sigurnost

Eko - panoi

Eko panoi ožujak

 

Sve eko panoe možete pogledati klikom na OVDJE

PRVI SVJETSKI RAT

Globalnoj inicijativi Happy pridružili su se i učenici naše školi filmom izrađenim na satu informatike.

Film izradile Ana Guja i Sofija Ritta Bojčić

Anketa
Koliko vremena provodite na internetu dnevno








Raspored odvijanja nastava

JUTARNJA SMJENA

  1. 8.00 – 8.45  
  2. 8.50 – 9.35  
  3. 9.40 – 10.25

VELIKI ODMOR 10.25 – 10.45  

  1. 10.45 – 11.30  
  2. 11.35 – 12.20
  3. 12.25 – 13.10 

POSLIJEPODNEVNA SMJENA

  1. 14.00 – 14.45
  2. 14.50 – 15.35
  3. 15.40 – 16.25

VELIKI ODMOR 16.25 – 16.45

  1. 16.45 – 17.30
  2. 17.35 – 18.20
  3. 18.25 – 19.10
Radovi učenika

Školski list Kapljice

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2021

Kapljice 2019.

Kapljice 2018.

kapljice 2015/2016

Kliknite na naslovnicu da biste prelistali časopis

Vremenik II. polugodište 2018./.2019.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 6. 2011.

Ukupno: 720570
Ovaj mjesec: 16
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
TJEDAN KREATIVNOSTI
Autor: Rajka Šore, 25. 3. 2019.

Poticanje i razvoj darovitosti zauzima značajno mjesto u školskom razvojnom planiranju pa se u ovoj školskoj godini pristupilo realizaciji planiranih aktivnosti od samog početka školske godine. Identificirani su učenici petih i četvrtih razreda koji su od učitelja prepoznati kao potencijalno daroviti. Osim procjene učitelja, procjenu su vršili i njihovi roditelji, razredni vršnjaci te oni sami (koristeći skalu samoprocjene)...


Psihologijsku obradu s postojećim instrumentarijem obavila je Rajka Šore, psihologinja škole. Talentirani učenici su, također, identificirani. Naglasit ću ovdje razliku između talentiranih i darovitih učenika. Talentirani su oni učenici koji imaju izrazit i trajan uspjeh u nekoj posebnoj aktivnosti, najčešće u umjetničkom području (crtanje, pjevanje, ples) dok daroviti učenici postižu iznadprosječne rezultate u više područja.

Godišnjim planom rada predviđene su aktivnosti koje su u Tjednu kreativnosti  (18. - 22. ožujka 2019.) „ušle u finale“ na način da su izloženi  učenički radovi, organizirane kreativne radionice, zabavni kvizovi. Po prvi put su  talentirani učenici imali priliku na sam Međunarodni dan darovitih učenika (21. ožujka) kroz 20-minutni glazbeno-plesni show svoje vještine  prezentirati u predvorju škole. Pritom je učenik Luka Klišmanić iz 8.c pokazao visoku razinu socijalne i emocionalne zrelosti preuzevši ulogu DJ-a. Nesumnjivo, radi se o izvrsnim organizacijskim i tehničkim sposobnostima povezanim s njegovom usmjerenošću da radi ono što voli i razvija ono u čem je dobar. Prof. Cinotti ga je poticao i usmjeravao. Čestitke idu i voditeljici  Mariti Dadić, učenici 8.c koja je vedrinom i spontanošću najavljivala izvođače i poticala publiku da pripjevima i pljeskom bodri  izvođače. Glazbeno-plesni show se organizirao u obje smjene za vrijeme velikog odmora pa je Škola postala jedna velika pozornica. Nastup su sa zanimanjem pratili i oni s „partera“ i oni iz „loggiama“ kao i oni grupirani duž stepeništa kako bi što bolje vidjeli svoje „favorite“.

U jutarnjoj smjeni su nastupali:

  1. Ana Dabro, Iva Benutić, Nina Perica, Paulina Kuzmanić  (3.b) s recitacijom More  
  2. Ivan Čovo (3.c ) s breakdance izvedbom 
  3. Melisa Zenunaj (3.c) s HIP HOP izvedbom
  4. Antonio  Tadić ( 7.a) s pjesmom  Petra Graše Ako me pitaju

U popodnevnoj smjeni su nastupali:

  1. Bruno Vidan (7.d  ) i Marko Bašić (7.b) s breakdance izvedbom
  2. Mihovil Gušić (5.a) s breakdance izvedbom
  3. Paulina Sirovica (5.a) s breakdance izvedbom  
  4. Viliana Klišanin (8.b) izvedba na  violini
  5. Josip Žanić (6.b) izvedba na sintisajzeru

 

Vještim učiteljem tehnike savijanja papira pokazala se i ove godine Rafaela Jezidžić, bivša učenica 8.d  razreda.  Origami je organiziran u 3.c i 4.b razredu. Radom je koordinirala Inga Nakićen, školska pedagoginja koja je organizirala i Sudoku za male logičare, učenike zainteresirane za logičko-matematičke mozgalice. Pritom je suradnja s gospodinom Sinišom Hrgom (ocem bivše učenice) uspješno nastavljena i obogaćena novom aktivnošću - crtanjem fraktala s učenicima 3.c i 4.b razreda. Učenici 4.d razreda bavili su se kreativnim pisanjem dovršavajući započetu priču.

Zabavna matematika organizirana je za učenike petih i šestih razreda koji pohađaju dodatnu nastavu.

Psihologinja je, u suradnji s razrednicima sedmih i osmih razreda primijenila test kreativnosti, a učenički radovi su  izloženi u školskom predvorju.

Osim radova nastalih ovom tehnikom (Test for Creative Thinking - Drawing Production, Urban-Jellen, 1993.), drugaši su pokazali kreativnost izradom „mački“. Mačje oči nisu prošle nezamijećene na izloženom panou 2.a razreda.  

U sklopu svojih godišnjih aktivnosti, kroz izvannastavne aktivnosti, poticano je govorno-jezično, likovno i scensko stvaralaštvo učenika.

Sudjelovanje na IV. školskom natječaju ČA u versin, riči i pinelu, malim ČAkavcima iz 3.b donijelo je 1. mjesto. Recitacija More autorice Nataše Jukić u izvedbi Ane Dabro, Ive Benutić, Nine Perice, i Pauline Kuzmanić a pod mentorstvom Katje Bašić, njihove učiteljice ocijenjena je kao najbolji recitatorski izričaj razredne nastave. U predmetnoj nastavi, recitacija Rišpet moru autora Nađena Dumanića, odnijela je taj naslov. Izvela ju je Lolita Lana Ivaković, učenica 8.d razreda pod mentorstvom svoje razrednice Tomislave Rogošić.

Likovnom izričaju (Olujno more) učenice 4.b razreda Ani Baković dodijeljeno je 1. mjesto. Mentorica je učiteljica Tončica Biliškov. U predmetnoj nastavi, 1. mjesto pripalo je učenici Mariji Radić iz 6.b. Izričaj Na valovima našeg mora  kreiran je pod mentorstvom učiteljice Terezije Zokić.  

Literarni izričaj učenice Mile Škopljanac iz 5.d razreda Čovik i more zauzeo je 1. mjesto na školskoj razini. Izričaj je kreiran pod mentorstvom učiteljice Mirele Carev Žnidarec.

Kreativnost naših učenika i učitelja, vidljiva je i kroz s sudjelovanje na 38. Dičjem krnjevalu u organizaciji KKU Poklade. Mnogobrojni junaci iz crtića i bajki nakratko su prošetali donjokaštelanskom rivom učinivši stvarnost šarolikijom, ljepšom i zabavnijom. O očuvanju i njegovanju stoljetne karnevalske tradicije u Kaštelima brine učitelj Mario Radunić koji sa svojim učenicima (bivšim i sadašnjim) kontinuirano promiče vrednote i bogatstvo zavičaja. 

Unatoč bogatstvu i raznovrsnosti sadržaja, ples i glazba su s oduševljenjem prihvaćeni. Pozitivne reakcije učenika, učitelja, roditelja i zaposlenika Škole svakako ćemo uvažiti i u naš Razvojni plan uključiti više ovakvih zabavnih sadržaja. Da je bilo zabavno svjedoče i fotografije i video zapis koji su nam učenici dostavili.      





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju