preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bijaći

Login

"Dok ne cijenite sebe, nećete cijeniti ni svoje vrijeme. Dok ne cijenite svoje vrijeme, nećete ništa učiniti s njim."
M. Scott Peck
: Citati o vremenu

SafetyNet - Bitka za sigurnost

Eko - panoi

Eko panoi ožujak

 

Sve eko panoe možete pogledati klikom na OVDJE

PRVI SVJETSKI RAT

Globalnoj inicijativi Happy pridružili su se i učenici naše školi filmom izrađenim na satu informatike.

Film izradile Ana Guja i Sofija Ritta Bojčić

Anketa
Koliko vremena provodite na internetu dnevno








Raspored odvijanja nastava

JUTARNJA SMJENA

  1. 8.00 – 8.45  
  2. 8.50 – 9.35  
  3. 9.40 – 10.25

VELIKI ODMOR 10.25 – 10.45  

  1. 10.45 – 11.30  
  2. 11.35 – 12.20
  3. 12.25 – 13.10 

POSLIJEPODNEVNA SMJENA

  1. 14.00 – 14.45
  2. 14.50 – 15.35
  3. 15.40 – 16.25

VELIKI ODMOR 16.25 – 16.45

  1. 16.45 – 17.30
  2. 17.35 – 18.20
  3. 18.25 – 19.10
Radovi učenika

Školski list Kapljice

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2021

Kapljice 2019.

Kapljice 2018.

kapljice 2015/2016

Kliknite na naslovnicu da biste prelistali časopis

Vremenik II. polugodište 2018./.2019.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 6. 2011.

Ukupno: 719697
Ovaj mjesec: 4389
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PRIČA O KAŠTEL LUKŠIĆU
Autor: Marina Pažanin, 19. 5. 2017.

19.5.2107.  učenici 4.c razreda bili su u Muzeju grada Kaštela gdje su se upoznali s ilustriranom pričom koju je napisao gospodin Mario Klaić Priča o Kaštel Lukšiću. Sudjelovanjem u radionici i razgledavanjem utvrde kaštela Vitturi i Muzeja, saznali su kako su ljudi ovdje nekada živjeli! Što su jeli? Iz čega pili? Kako su se odijevali? Što su sadili? Zašto je uopće utvrda sagrađena? Što je u njoj nekada bilo? Što je danas u njoj smješteno? Te odgovore na mnoga druga pitanja...


Naučili su što je heraldika (znanost koja proučava grbove-grbologija), kako su izgledali grbovi kaštelanskih plemićkih obitelji te su sami oslikavali svoje vlastite gbove.

Za svoje likovne radove osvojili su simbolične nagrade. Svidio im se ovakav oblik učenja te se vesele ponovnom posjetu Muzeju.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju